Wednesday, December 17, 2008

Mahluk aneh 3 ekor??

"ok lah pak,bia wani tidur kat master room ngn Ekal & Zeka"..ujar ku.Bapak ku lantas bersetuju lalu kami g naik atas dan tidur di bilik utama..

Mesti korang tertanya2 kat mane plak bapak saya tidur kn?..haa,dia tidur kat bawah je alah kat ground floor (ruang tamu).hmmm,mak saya? haa..waktu tuh mak saya ngah ngandung 7bulan anak ke-4,so die dok kat penang & kakak die jaga sbb lebih pro & systematic..biase lah org bawak budak mmg payah selalu muntah2 kn?..dalam sehari bih' kuang 12x wekk!! kesian tgk..So, hargai lah ibu kamu yang masih ade!! maka dengan i2 kami pn tido dengan nyenyak...zzzzz...zzzZZZz...

Tetibe..mata saya tercelik akibat disiku oleh 'body guard' yang tidoq kat sebelah kanan & kiri saya.Biase lah nama pn anak ke-2,sure2 r tido pn kat ikut flow untuk m'nunjukan betapa sistematik nya keluarga kami..hahaha....
Adeh!!! sakit nyer bukan main lagi
. Mana xnyer nk 'blasah' pn kat hidung gak..awww!!mmg pedih..

baru je nak kona badan ngadap zeka kat belah kiri...
aaik!..ape kebende kat tingkap tuh??? pelik nye!
saya membesarkan mata nih tuk bg clear lg.. "eh macam orang r tp knp dok kat tingkap senyum2 kat aku? perompak ker"..
"kalu perompak pn xkan la bodoh sangat nak panjat tingkap sampai 3 org?dah lar depan tu umah org..sekali selak langsir tingkap je jiran2 ku boleh nampak"..saya berbisik d dlm hati.
perhati punye perhati..sah!..ni bukan orang ar..pelik semacam je,sebab badan 'dieorg' bulat & pendek!! pendek kata bukan cam manusia normal lah..ade topi seakan2 koboi terlekat kat pala mahluk tu..nak kata toyol pn bukan..sbb toyol kaler ijau kn? Ni siap pakai topi koboi lg,muka plak xmacam org..mmg aneh!
xtau lah setan,jin,hantu jenis pe yang dok kat tingkap tuh...

saya rasa die tau pe yg saya pk..xsemene-mene 'setan' tu senyum kat saya...Ya Allah macam nak putus urat2 kat otak nih...'senyuman' ngeri si setan tu sampai kat telinga,terserlah lah gg taring yg sngt huduh!!!huduh sangat!!..serammm!!!

waktu tu plak laa saya xmampu nak wat ape2..mata yg td besar still besar gak..try nk pejam tapi mcm de remote yg kawal.. even nak gerak kn jari ni pn xmampu cam hilang terus deria rasa..'Ya Allah,tolong jauh kn aku dari hantu2 nih!' saya hanya mampu berdoa d dlm hati...
akhirnya mata ni dpt saya kecik kn..nak usha pn bukak mata kecik2 je..takut jin2 tu perasan..
hmmm...name pn 'setan' sure die tau kite takut ke tak..agaknye die tau kot yang saya ni usha2 dorang gn mata yg di bukak sekecik2 alam..

zapppppppppppppp...tersekat udara nak masuk kat hidung.."alamak die bye2 kat aku ar..macam mana ni?pejam pejam mata jgn bukak wani!!!"..saya menasihati diri ni
tapi saya tetap berdegil nak tgk jugak..so usha senyap2 ar..
mmg jelas nampak 3 ekor mahluk tu ketawa kan saya sampai badan mahluk tuh terhinjut2..macam la lawak sangat!!.

Akibat terlalu lama dok tgk mahluk tu..saya pn terlelap..zzz..ZZZ...zzzzz


sok pagi saya gtau kat bapak..bapak cakap lain kali tido baca doa, basuh kaki pastu tutup langsir..sejak dari hari tu mahluk 'koboi' dah x muncul2 kat tingkap...
waaaa...lega sangat!!


13 tahun kemudian.............,

iaitu pada umur sekarang ni,saya de TERbaca artikel yg m'gatakan manusia mampu melihat 'HANTU' pada umur 7 tahun!!!....
saya setuju ngn kenyataan tu sebab peristiwa tu barlaku ketika saya berusia 7 TAHUN!..

Anda bagaimana??...

No comments:

Post a Comment